تاپ ادغامی زنانه آستین افتاده نخ و ویسکوز
نوشته شده توسط : شمس

تاپ ادغامی زنانه | راهنمایی برای خرید یک تاپ مناسب

تاپ ادغامی زنانه تاپ ادغامی زنانه

تاپ ادغامی زنانه آستین افتاده نخ و ویسکوز یکی دیگر از مجموعه کلکسیون تاپ های زنانه یوکامد است که در واقع یک لباس راحتی برای خانم‌ها محسوب می شود. همانطور که می دانید تاپ لباس بالاتنه‌ای است که از مدل‌های مختلف  و شکل‌های مختلف برخوردار است و در عمل به چند گروه اصلی. تاپ بند دار، تاپ خیلی کوتاه یا تیوبی، تاپ  بلند که تا پایین کمر کشیده می شود. تاپ  کلمه ای کاملاً انگلیسی است که به تمام لباس‌های بالاتنه اطلاق می‌شود. حتی تی شرت نیز در زبان انگلیسی نوعی تاپ یا بالاتنه به حساب می‌آید. اما در زبان فارسی، فقط به لباس‌های بالاتنه بدون آستین یا با آستین کوتاه، تاپ  گفته می‌شود.

تاپ ادغامی زنانه آستین افتاده نخ و ویسکوز به دلیل راحتی فرم و همچنین نوع جنس آن که ترکیبی لطیف از نخ و ویسکوز است، یکی از مهم ترین لباس‌های خانگی برای خانم‌ها به شمار می آید. راحت بودن و خنک بودن تاپ ادغامی زنانه اهمیت زیادی برای خانم‌ها دارد.  تاپ ادغامی زنانه به راحتی پوشیده می‌شود و در عین حال از قابلیت ست شدن با هرگونه لباسی را دارد. تاپ ادغامی زنانه حتی می‌تواند به عنوان یک لباس زیر هم پوشیده شود. تاپ های خیلی کوتاه که از بالای سینه تا روی ناف را می‌گیرند و به تاپ  تیوپی مشهورند، عملاً یک لباس زیر ساده هستند.

به دلیل کوچکی، این نوع تاپ ‌ها سبک هم هستند. بنابراین خانم‌ها را هنگام پوشیدن اینتاپ ‌ها اذیت نمی کنند. تاپ  بدون بند یا تاپ  تیوپی بسیار کوتاه است و در مهمانی‌ها نمی توان از آن استفاده کرد. به دلیل این که این تاپ  نه آستین دارد و نه زایده دیگری که از تاپ  بیرون زده باشد، به آن تاپ  تیوپی می‌گویند. تاپ  تیوپی به مانند یک استوانه است که تا پوشیده نشود، حالت آن دیده نمی شود. نوعی از تاپ ادغامی زنانه هم وجود دارد که اساساً شکل سوتین بندی دارند و کمی بزرگتر از سوتین‌های معمولی است. این نوع تاپ  را تاپ بندی کوتاه می‌گویند. این نوع تاپ بیشتر در کشورهای اروپایی مد است و خانم‌ها آن را در کنار ساحل و استخرها تن می‌کنند. با این حال در ایران، یک لباس زیر ساده و زیبا است.

تاپ ادغامی زنانه معمولاً بدون آستین است. اما از ان جا که معمولاً به لباس‌های بالاتنه مانند تی شرت و بلیز هم در اصطلاح انگلیسی، تاپ گفته می‌شود، به تاپ ‌های بدون آستین، اصطلاحاً تاپ آستین حلقه ای نیز گفته می‌شود. تاپ ادغامی زنانه آستین حلقه ای حالت پوشیده تری نسبت به تاپ بدون بند دارد. به خاطر این که باید تا بالای شانه‌ها بیاید، تاپ آستین حلقه ای بالای سینه‌ها را می‌پوشاند. اگر سایز و اندازه تاپ ادغامی زنانه آستین حلقه ای را درست انتخاب کنید، تا پایین شکم و کمر خواهد آمد و یک لباس راحتی است. دست هنگام پوشیدن تاپ ادغامی زنانه آستین حلقه ای آزاد است و حالت یکدستی دارد. طراحی تاپ خانگی، خیلی متنوع و گوناگون نیست و صرفاً اندازه و جنس تاپ خانگی است که اهمیت دارد. اگر کمی دقت داشته باشید، تاپ خانگی باید خنک باشد، سبک باشد و راحت باشد. بنابراین طرح‌های زیبا و جذاب روی تاپ  خانگی، خیلی برای خانم‌های ایرانی اهمیتی ندارد. گاهی وقت‌ها بیانگر حالت روحی فعلی آنها در خانه است.

تاپ ‌ها شکل‌های مختلف دیگری هم دارند. تاپ ‌های مجلسی هم در این میان، طرفداران خاص خود را دارند. تاپ ‌های مجلسی طرح‌های متنوع تری دارند و خانم‌های بیشتری تمایل به خرید آن دارند. تاپ ‌های مجلسی برای مهمانی‌های دور همی زنانه، جشن تولد و مهمانی‌های مشابه مناسب هستند. تاپ ‌های مجلسی دارای یقه‌های متنوعی هستند. تاپ مجلسی یقه گرد، تاپ مجلسی یقه هفتی، تاپ  مجلسی چین دار، تاپ مجلسی ساده و… تاپ ‌های مجلسی به دلیل اهمیتی که دارند، باید شیک تر از حالت معمولی باشند، طراحی آنها با توجه به مجلسی که قرار است تاپ در ان پوشیده شود، باد در نظر گرفته شود. معمولاً در تابستان خانم‌ها علاقه دارند در مهمانی‌ها، لباس‌های ساده تر و سبک تری تاپ بپوشند تا در مهمانی اذیت نشوند. بنابراین تاپ و شلوارک یا تاپ دامن را برای خودشان انتخاب می‌کنند که گرمای کمتری تحمل کنند.  گرما دلیل اصلی استفاده از تاپ  نیست، اما در این موضوع، بی تاثیر هم نیست.

امروزه مدل‌های مختلفی از تاپ در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در بازار موجود است که همین امر انتخاب لباس را از میان طیف گسترده آن اندکی دشوار می‌سازد.

ویژگی‌های یک تاپ ادغامی مرغوب

تاپ ادغامی زنانه تاپ ادغامی زنانه

تاپ ادغامی زنانه در واقع یک نوع لباس زنانه با آستین افتاده است که کمر تا گردن فرد را می‌پوشاند، این پوشش زنانه از پارچه ادغام شده از الیاف نخ و ویسکوز تهیه می‌شود. به همین دلیل این لباس‌های خنک برای تمام فصول سال مناسب هستند. از این رو بسیاری از خانم‌ها در خانه یا زیر مانتو تاپ ادغامی زنانه می‌پوشند.

تاپ ادغامی زنانه ای مناسب است که علاوه بر ایجاد حس راحتی برای فرد، از پارچه‌ای باکیفیت دوخته شده و امکان شستشوی آسان آن میسر باشد. هم‌چنین پارچه‌ای برای این لباس‌ها مناسب است که در اثر شستشو رنگ خود را از دست ندهد چرا که پارچه‌های با کیفیت پایین، خیلی زود آسیب می‌بینند و فرسوده می‌شوند. توصیه می شود در هنگام شستن تاپ ادغامی زنانه خود با ماشین لباسشویی آن را پشت و رو کرده و سپس درون ماشین بیندازید.

این امر باعث می‌شود که تاپ ادغامی زنانه دچار تغییر رنگ نگردد، بهتر است در زمان خرید مدل‌های مختلف تاپ ادغامی زنانه به متناسب بودن آن با اندام خود توجه کنید. به یاد داشته باشید که هر چقدر تاپ ادغامی زنانه انتخابی شما حالت چسبیده‌تری داشته باشد، استایل‌تان زیباتر جلوه می‌کند. اگر لباس راحتی شما خانم محترم دارای بند است، بندهای آن نباید سرشانه‌ها را اذیت کند.

نکات مهم در هنگام انتخاب و خرید تاپ زنانه

در این بخش از مقاله به نکات مهم و اساسی برای انتخاب یک تاپ ادغامی زنانه شیک و زیبا می‌پردازیم. شما با کمک این نکات استایلی بسیار جذاب در روزهای گرم تابستان خواهید داشت.

توجه به جنس و مدل تاپ زنانه

تاپ‌های زنانه و دخترانه از جمله تاپ ادغامی زنانه نظر جنس به سه دسته اصلی مجلسی، کشی و نخی تقسیم می‌شوند که شما حتماً در هنگام خرید این لباس‌ها باید به جنس آن‌ها توجه کنید. برای راحتی بیشتر بهتر است که لباس‌هایی با نازک‌ترین و در عین حال مقاوم‌ترین پارچه را تهیه کنید. در این صورت استفاده مکرر از چنین تاپ‌هایی بدون نگرانی بابت پاره شدن، رنگ‌دهی، شل شدن یا آب رفتن در اثر شستشوی زیاد امکان‌‌پذیر است.

تاپ ادغامی زنانه تاپ ادغامی زنانه

تاپ مجلسی زنانه:  تاپ‌های مجلسی زنانه که انواع تاپ ادغامی زنانه  نیز می تواند از این گروه باشد، دارای طرح و نقش‌های مختلفی هستند که برای تزئین آن‌ها از نگین، منجوق و بسیاری اکسسوری‌های دیگر استفاده می‌شود.

این نوع لباس‌ها معمولاً از یقه‌های گرد برخوردارند و آستین‌های‌شان دارای بندهای باریک و ظریف هستند. در هنگام خرید تاپ مجلسی زنانه و دخترانه باید به مدل آستین و قد آن توجه کنید.

تاپ زنانه کشی: این نوع تاپ‌ها به دلیل داشتن انعطاف‌ پذیری بالا، راحتی فوق‌العاده‌ای دارند که بسیاری از خانم‌ها تاپ‌های کشی خود را در خانه یا محیط باشگاه می‌پوشند. در هنگام خرید محصولات کشی  مانند تاپ ادغامی زنانه توجه به جنس پارچه استفاده شده در تهیه آن‌ها بسیار مهم است؛ چرا که نباید بعد از چند بار پوشیدن حالت خود را از دست بدهند.

تاپ زنانه نخی: تاپ‌های نخی بسیار خنک و راحت هستند بنابراین می‌توان آن‌ها را گزینه‌های مناسبی برای تابستان و بهار به شمار آورد. این نوع لباس‌های راحتی برای پوشیدن در باشگاه و زیر مانتو نیز بسیار مناسب هستند. پیشنهاد وب‌سایت مینینیم به شما این است که در هنگام خرید تاپ زنانه با لمس پارچه، از نخی بودن آن مطمئن شوید. تاپ‌های نخی نه تنها مورد علاقه بانوان هستند بلکه بسیار راحت شسته می‌شوند و بر اثر شستشو تغییر رنگ هم نمی‌دهند. در روزهای گرم سال بهتر است که خرید تاپ نخی را در لیست خرید خود بگذارید.

دقت در طرح و رنگ تاپ زنانه

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید تاپ ادغامی زنانه باید مورد توجه قرار دهید، مدل، طرح و رنگ محصول است. دقت به این مسائل باعث می‌شود که به طور قطع بعدها از خرید خود پشیمان نگردید. در حال حاضر تاپ‌های زنانه و دخترانه در مدل‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. شما باید متناسب با سلیقه و بودجه خود یکی از خوش رنگ‌ترین و زیباترین مدل تاپ را انتخاب کنید. تاپ ادغامی زنانه با رنگ‌های شاد و روشن شما را جوان‌تر و با نشاط‌تر نشان می‌دهند ضمن این‌که رنگ‌های روشن گرمای کم‌تری را به خود جذب می‌نمایند و در نتیجه هنگام پوشیدن آن‌ها احساس گرما نخواهید کرد.

محبوب‌ترین مدل‌های تاپ زنانه

تاپ ادغامی زنانه تاپ ادغامی زنانه

تی‌شرت: این مدل تاپ یقه و دکمه ندارد و در واقع نوعی لباس آستین کوتاه محسوب می‌شود که انواع گوناگون آن بالاتنه کاربر را پوشش می‌دهد.

زیرپوش رکابی: این پوشش عرق‌گیر که فاقد آستین است، معمولاً در زیر لباس پوشیده می‌شود که استفاده از آن در بین آقایان و خانم‌ها بسیار رایج است.

تاپ اسپرت: تاپ‌های اسپرت غالباً در هنگام ورزش و فعالیت بدنی پوشیده می‌شوند و اکثراً جنس آن‌ها کشی و بسیار جذب است.

تاپ کوتاه: همان‌طور که از نام این لباس زنانه هم مشخص است، قد این مدل تاپ بسیار کوتاه است و از این لباس زنانه برای پوشاندن قسمت نیم تنه بالای بدن استفاده می‌شود.

تاپ بدون بند: تاپ بدون بند در حقیقت مدلی است که بخشی از نیم تنه بالای بدن بانوان و دختر خانم‌ها را پوشش می‌دهد.

تاپ بنددار: این نوع لباس از نظر ظاهری مشابه تاپ‌های بدون بند است، با این تفاوت که در آن تعدادی بند برای نگه داشتن لباس بر روی بدن وجود دارد.

تاپ جین: این مدل از تاپ‌های زنانه که از پارچه جین دوخته می‌شوند، در کشورهای دیگر به عنوان لباس بیرونی به کار می‌روند.

شکل و فرم یقه تاپ را دریابید

برای انتخاب و خرید تاپ ادغامی زنانه  و دخترانه فرم یقه را نیز فراموش نکنید، امروزه تاپ‌های مختلفی با یقه‌های گوناگون از جمله یقه گرد، هفت، ایستاده، خشتی و بسیاری مدل‌های دیگر در بازار وجود دارند. شما باید بر اساس سلیقه و فرم صورت و گردن خود یکی از این مدل‌ها را برگزینید. مسلماً زیبایی تاپ ادغامی زنانه به باز بودن یقه آن است؛ اما اگر تاپ‌هایی با مدل یقه باز دوست ندارید، می توانید به دنبال خرید  تاپ ادغامی زنانه یقه بسته مانند تاپ ادغامی زنانه آستین افتاده نخ و ویسکوز جدید یوکامد باشید.

توجه به مدل حلقه آستین تاپ

یکی دیگر از قسمت‌هایی از تاپ ادغامی زنانه  که در زمان خرید باید به آن دقت کنید، نوع حلقه آستین لباس است. حتماً با شناخت مدل‌های مختلف تاپ متوجه شده‌اید که برخی لباس‌های راحتی آستین‌های رکابی، برخی حلقه‌ای و بعضی دیگر آستین‌های بندی دارند.

سایز و اندازه مناسب تاپ زنانه

به یاد داشته باشید که خرید تاپ ادغامی زنانه ایکه بیش از حد بزرگ یا بیش از اندازه تنگ است، جذابیت‌های ظاهری شما را به میزان چشمگیری کاهش می‌دهد. به همین دلیل بهتر است که حتماً به سراغ انتخاب تاپ ادغامی زنانه ای با اندازه متناسب با سایز بدن خود بروید. این امر کمک می‌کند که در هنگام پوشیدن تاپ ادغامی زنانه احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

امکان شستشوی آسان تاپ ادغامی

شستشوی تاپ ادغامی زنانه شستشوی تاپ ادغامی زنانه

در زمان شستشوی تاپ ادغامی زنانه یا هر لباس دیگری باید به جنس آن توجه کنید؛ زیرا هر نوع پارچه‌ای متناسب با جنس خود امکان شستشو در آب بسیار گرم یا بسیار سرد را ندارد. حتی برخی از تاپ‌ها را نباید با نرم‌کننده یا مواد شوینده قوی شست. در ضمن بهتر است که تاپ‌های خود را برای جلوگیری از رنگ‌دهی یا تغییر رنگ درون ماشین لباسشویی نیندازید. اطلاعات مربوط به شیوه شستشوی لباس‌ها از جمله تاپ ادغامی زنانه معمولاً روی برچسب آن‌ها نوشته می‌شود. توجه به این نکات در هنگام خرید بسیار مهم است.

منبع: گروه تولید محتوای یوکامد

 





:: برچسب‌ها: تاپ ادغامی زنانه نخ و ویسکوز+خرید تاپ ادغامی زنانه نخ و ویسکوز + قیمت تاپ ادغامی زنانه نخ و ویسکوز+ یوکامد ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: